Vásárlói tájékoztató
1. Regisztráció, vásárlói fiók törlése
A webáruházban történő vásárlásnak nem feltétele a regisztráció, a megrendelés regisztráció nélkül is leadható. Amennyiben Ön regisztrálni kíván, akkor azt a menüsorban található felhasználó ikonra kattintva, illetve a vásárlási folyamat során megjelenő regisztrációs felület értelemszerű kitöltésével teheti meg.
A regisztráció során az alábbi adatokat kötelező megadnia.
- Email cím
- Jelszó
Ha minden kötelező adatot megadott, akkor a „Regisztráció” gombra kattintva véglegesítheti regisztrációját. A sikeres regisztrációról a webáruház felületén keresztül, illetve emailben is értesítjük Önt.
Vásárlói fiókja törlését bármikor kérheti a webshop@stronghand.hu email címre küldött üzenetben. Az üzenet megérkezését követően haladéktalanul gondoskodunk fiókja törléséről. Felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből, ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatokat és dokumentumokat. A fiók törlése után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
2. A megrendelés folyamata
A webáruház termékeit elsősorban online, a webáruház oldalain keresztül rendelheti meg. Sikertlelen online rendelésleadás esetén megrendelési szándékát emailben vagy telefonon is jelezheti.
A listázott termékeket az egyes termékkategóriák oldalain böngészheti, illetve a menüsorban található keresőmező segítségével keresheti. A termékkártyákon látható „Kosárba” gomb segítségével 1 db termék kosárba helyezhető. Ha egy terméknek többféle variációja létezik, a „Részletek” gomb megnyomásával Ön a termékoldalra kerül. A termékoldal ezenkívül a termékkártyán látható fotóra, illetve terméknévre történő kattintással is megjeleníthető.
A termékoldalon megtalálhatók a termékek fotói, jellemzői és műszaki adatai. Többféle termékvariáció esetén a „Cikkszám” kiválasztásával a megfelelő variáció műszaki adatai kerülnek megjelenítésre. A termékoldalon látható továbbá a termék bruttó és nettó vételára, valamint a raktárkészlet információ is. A termék a kívánt mennyiség megjelölése után a „Kosárba” gomb segítségével kosárba helyezhető. Fontos, hogy a termék akkor is kosárba rakható, ha raktárról nem áll rendelkezésre a kért mennyiség. Ebben az esetben a megrendelés fogadása után a hiányzó mennyiség beszerzését azonnal megkezdjük.
A kosár mindenkori tartalmát a menüsorban látható kosár ikonra mutatással ellenőrizheti. A lenyíló ablakban megjelenítésre kerül a kosárban található termékek megnevezése, mennyisége, bruttó vételára és a kosár teljes értéke. Termék törlése a kosárból a megnevezés melletti „X” gomb megnyomásával történik. A „Kosár” gomb megnyomásával Ön a Kosár oldalra, a „Pénztár” gomb segítségével pedig a Pénztár oldalra léphet.
A Kosár oldalon módosíthatja a megrendelni kívánt termék mennyiségét, illetve a termék ikonja melletti „X” gombra kattintva törölheti az adott tételt a kosárból. Amennyiben további termékeket szeretne még vásárolni, a „Vásárlás folytatása” gomb megnyomásával folytathatja a böngészést. Ha nem szeretne további termékeket vásárolni, egy utolsó ellenőrzést követően a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával léphet a fizetési oldalra.
Ha nincs belépve a felhasználói fiókba, a Pénztár oldalon kiválaszthatja, hogy regisztrációval vagy regisztráció nélkül kívánja-e folytatni a megrendelési folyamatot.
Önnek meg kell adnia a számlázási címet, a szállítási címet (amennyiben ez különbözik a számlázási címtől), a szállítási módot, valamint a fizetési módot. A „Megjegyzés” mező kitöltésével jelezheti a felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
A megrendelés elküldése előtt Ön köteles
- még egyszer ellenőrizni az űrlapon megadott adatait;
- elolvasni és a megfelelő jelölőnégyzet kipipálásával elfogadni az Általános szerződési feltételeket.
Ha minden adatot rendben talált, akkor a lap alján található „Megrendelés” gombra kattintva tudja megrendelését elküldeni részünkre. A megrendelés sikerességéről az ezt követő felületen és emailben is értesítjük Önt, amelyben megrendelésének száma is megtalálható.
A megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget jelent. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A megrendelésről Ön elektronikus számlát kap, amelyet emailben küldünk el.
3. Szállítási határidő
Önnek bármilyen időpontban lehetősége van megrendelést leadni, de a megrendelések feldolgozását csak munkanapokon kezdjük el.
A webáruházban a termékek akkor is megrendelhetők, ha raktárról nem, vagy csak részben áll rendelkezésre a kért mennyiség. A raktárkészletről rendelt tételeket általános esetben 3 munkanapon belül szállítjuk. A hiányzó termékeket európai raktárról szerezzük be, amely leterheltségétől függően rendszerint 5-8 munkanapot vesz igénybe. Ha Ön a raktárkészletet meghaladó mennyiségben adja le megrendelését, azt a hiányzó termékek beérkezését követően teljesítjük, egy csomagküldéssel.
Ha a megrendelt termék európai raktárról sem áll rendelkezésre, haladéktalanul tájékoztatjuk Ön a várható szállítási határidőről.
Nagy értékű megrendelések esetén a rendelt termékek vételáráról részben vagy teljes egészében előlegszámlát állítunk ki, amennyiben azok saját raktárunkról nem elérhetők. Ebben az esetben a hiányzó termékek beszerzését az előleg összegének jóváírását követően kezdjük meg.
4. Szállítási módok
4.1. Személyes átvétel
Megrendelt termékeit személyesen is átveheti irodánkban minden hétköznap 9:00 és 17:00 között, az alábbi címen:
2310 Szigetszentmiklós, Kossuth Lajos utca 3-5. F4 épület
A személyes átvétel díjmentes, azonban csak online fizetés vagy banki átutalás esetén választható.
4.2. MPL futárszolgálat
A csomagot az MPL futárszolgálat szállítja a megadott szállítási címre hétköznap 8:00 és 17:00 között. A küldeményt kézbesítését a futár két alkalommal kísérli meg. Első sikertelen kézbesítést követően a kézbesítő telefonon egyeztet Önnel a második kézbesítési kísérlet időpontjáról és helyéről. Ekkor kérheti csomagja postai szolgáltatóhelyen történő átvételét is.
Kérjük, átvétel előtt győződjön meg a csomag sértetlenségéről. Amennyiben a csomag sérült, kérje jegyzőkönyv felvételét. Abban az esetben, ha a küldemény sérülése vagy tartalmának hiánya a kézbesítéskor nem volt azonnal felismerhető, azt Önnek a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül bármely postán személyesen vagy írásban kell bejelentenie. A bejelentéssel egy időben a küldeményt (a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt) a posta rendelkezésére kell bocsátania. A posta a bemutatott küldemény alapján utólag elkészíti a jegyzőkönyvet. A kárigény a bejelentéstől számított 30 napon belül kerül elbírálásra.
A futárnál lehetősége van készpénzzel és bankkártyával is kifizetni csomagját, amennyiben az utánvétes fizetési módot választotta.
A házhozszállítás díja MPL futárszolgálattal 2600 Ft (2047 Ft + ÁFA)
4.3. MPL csomagpont
A csomag kiszállítását kérheti MPL csomagautomatához, MOL vagy Coop PostaPontra, illetve átveheteti a postahivatalok egyikében. Az Önhöz legközelebbi csomagpontot a térképes kereső segítségével választhatja ki. A csomag érkezéséről emailben és SMS-ben is értesítjük, továbbá a csomag átvételéhez szükséges információt is elküldjük.
PostaPontokon lehetősége van készpénzzel és bankkártyával fizetni, csomagautomatomatánál azonban csak bankkártyás fizetés lehetséges.
A kiszállítás díja MPL csomagpontra 2100 Ft (1575 Ft + ÁFA)
4.4. Foxpost csomagautomata
Csomagját átveheti Foxpost csomagautomatánál is. Az Önnek megfelelő automatát a térképes kereső segítségével választhatja ki. A csomag érkezéséről emailben és SMS-ben is értesítjük, továbbá a csomag átvételéhez szükséges információt is elküldjük.
A csomagautomatánál bankkártyával szükséges fizetnie, amennyiben az utánvétes fizetési módot választotta.
A kiszállítás díja Foxpost csomagautomatához 1200 Ft (945 Ft + ÁFA)
5. Fizetési módok
5.1. Online fizetés
A raktárkészletről hiányzó termékek beszerzése és a csomag összeállítása után emailben küldjük el Önnek az online bankkártyás fizetéshez használható linket. A megrendelés értékét a Barion online fizetési szolgáltatás biztonságos felületén keresztül tudja kiegyenlíteni.
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a Barion regisztráció, elég megadnia bankkártyája számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot. A bankkártya adatait a Barion Payment Zrt. rendszere kezeli, azok webáruházunkhoz nem jutnak el. Elfogadott kártyatípusok: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express.
A csomagot a sikeres online fizetést követően adjuk át szállításra, illetve jelezzük Önnek hogy a megrendelés átvehető.
5.2. Banki átutalás
A raktárkészletről hiányzó termékek beszerzése és a csomag összeállítása után emailben küldjük el Önnek az átutaláshoz szükséges információkat, mint a bankszámla száma, illetve a hivatkozási szám (közlemény).
A csomagot az átutalt összeg jóváírását követően adjuk át szállításra, illetve jelezzük Önnek hogy a megrendelés átvehető.
5.3. Utánvét
A megrendelés értékét Ön a csomag kézhezvételekor tudja kiegyenlíteni.
MPL futárnál és PostaPontokon lehetősége van készpénzzel és bankkártyával is fizetni, MPL és Foxpost csomagautomatomatáknál azonban csak bankkártyás fizetés lehetséges.
6. A termékek ára
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát (bruttó árak), azonban nem tartalmazzák a szállítás díját. A megrendelési folyamat során a webáruház jelzi a pontos szállítási díjat. A termékekre a megrendelt mennyiségtől függetlenül csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A webáruház felületén részletesen feltüntetjük a termékek nevét, leírását, a termékekről fotókat jelenítünk meg. A termékek adatlapján megjelenített képek illusztrációként szerepelnek, eltérhetnek a valóságtól.
Nem vállalunk felelősséget a gondosságunk ellenére vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árakért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árakért. Ilyen esetekben nem tudjuk a terméket a webáruházban hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibás ár feltüntetése esetén telefonon vagy emailben felvesszük Önnel a kapcsolatot, és felajánljuk a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. Ezután Ön valós áron megrendelheti a terméket, vagy esetleg elállhat a vásárlástól.
Amennyiben kedvezményes ár kerül bevezetésre, teljes körűen tájékoztatjuk a vásárlókat az akció részleteiről és annak pontos időtartamáról.
7. Elállási jog, szavatossági és jótállási feltételek
A megrendeléstől való elállási jogról, a szavatossági és jótállási feltételekről az Általános szerződési feltételekben olvashat.
8. Hírlevelek
Lehetőséged van feliratkozni rendszeresen küldött, elektronikus hírleveleinkre. A hírlevelek RaceDots termékekhez kapcsolódó információkat, híreket, újdonságokat, ajánlatokat, eseményinformációkat tartalmaznak.
8.1. Feliratkozás módjai
- A Hírlevél oldalon található űrlapon
- A webáruház oldalain a láblécben található űrlapon
- A webáruház oldalainak böngészése során felugró ablakban található űrlapon
8.2. Leiratkozás módjai
- A hírlevelek láblécében található leiratkozó link segítségével
- A webshop@stronghand.hu email címre küldött üzenetben
9. Adatvédelem
A webáruház Adatkezelési tájékoztatója ezen az oldalon érhető el.